Uppdatering av livet
Hej på er…..
Ja ni kan vara lite lugna, jag lever men det har varit otroligt mycket i livet ett tag nu av det påfrestande slaget. AC:n i bilen har lag av igen och sen som grädde på moset så gick rampen i bilen sönder också. Jag tror att vi har fått ordning på rampen nu efter mycket diskussioner och mil på vägarna till olika verkstäder. Det är tur att jag har många kontakter med olika kunskaper. Allt från kusins sambo till han som hjälpte mig med råd och tips och med anpassningen av bilen när jag köpte bilen för drygt 4 år sedan har gjort ett hästjobb med att försöka en lösning på problemet och här vill jag ge en eloge till U-lift i Backaryd som kunde ta emot bilen med kort varsel och vilket jobb ni gör med, så tacksam för den servicen så att jag kommer att vända mig till er i fortsättningen om jag får mer problem med anpassningen av bilen.
Jag ska försöka hålla liv i bloggen betydligt mer nu framöver och få igång min vlogg igen






